fantasyandreality

Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Sanna Lundin - 1 oktober 2013 18:04

"Vem är den där personen som du messar med hela tiden?" frågade han och log.
"Tss som om jag skulle berätta det för dig?" flinade jag.

 


"Men kom igen nu berätta för din bror" sa Joakim och log ännu bredare.

"Du har inget med det att göra därmed basta!" sa jag irriterat.

"Oj oj italienska nu också? Trodde du va halvt spansk" skrattade han.

"Nej jag är inte släkt med dig längre" sa jag och lipade.


Vi var framme vid skolan och klev ur bilen. Genast fick jag syn på Chandra som log överlyckligt. Jag log brett tillbaka och kramade henne hårt. 

"Äntligen! eller hur?" sa Chandra och gjorde en slags segerdans. Jag skrattade och så gick vi in. 

Daisy fortsatte att sms:a och jag funderade över hurvida Daisy var en kille eller en tjej. 

"Vad tänker du på just nu? :)" jag ryckte till för det hade känts som om hen hade läst mina tankar.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards