fantasyandreality

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Sanna Lundin - 4 oktober 2013 16:47

 

Jag o Asta efter en löptur (Haha) i skogen


Jag kan tyvärr inte träna agility just nu eftersom Asta höglöper och om någon han hund skulle dyka upp när vi tränade så ja... Vi vill inte riktigt ha valpar så bara för att vara på den säkra sidan så springer jag o Asta några ggr i veckan för att hålla oss i form (mest jag). Det går bra och Asta älskar det. När hon ser att jag tar på mig träningkläder så blir hon jätte otålig (annars brukar hon inte bli det förren jag tar på henne selen). Hon springer väldigt fint och i en bra takt. Jag har märkt att sedan vi  började träna lite mer allvarligt på agility så har hon blivit mer uppmärksam på mitt kroppsspråk och mina signaler. Det är en härlig känsla när man känner att man får den där speciella kontakten och att man verkligen samarbetar och att det inte är jag som ger order bara (och hon som inte lyder oftast). Jag har verkligen den bästa och smartaste (när hon vill) hunden . Tjohoppflopp nu ska jag fetta med godis!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards